ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس هیات مدیره دفاتر خدمات ارتباطی با اشاره به رواج پرداخت های الکترونیکی در حوزه خدمات مخابراتی، اعلام کرد: به همین دلیل درآمد دفاتر در این زمینه کاهش پیدا کرده است.

علی فلاح حقیقی در گفت وگو با موبنا با بیان اینکه همانند سابق خدمات مخابراتی در دفاتر خدمات ارتباطی ارائه می شود، اظهار داشت: این صنف در صدداست با ارائه خدمات بیشتر میزان درآمد زایی دفاتر را افزایش دهد، به دلیل اینکه مراجعه به دفاتر دراین حوزه کم شده و بر شرایط اقتصادی این صنف تاثیر گذاشته است.

وی همچنین از انعقاد قرارداد با شرکت ارتباطات سیار ایران برای ارائه خدمات جدید خبر داد و افزود: تا چندی دیگر جزئیات ارائه این خدمات اعلام می شود.

اصلاح صورتحساب ،اخذ و بررسی شکایات مشترکین نسبت به میزان بدهی تلفن همراه ، اخذ و بررسی علت نرسیدن قبوض به دست مشترک ،وصل مجدد تلفن پس از تسویه حساب ( در صورت عدم وجود موانع قانونی )، تعویض سیمکارت سوخته ،قطع و تحویل سیمکارت ،قطع و وصل خدمات وی‍ژه ،تعویض و اصلاح آدرس مشترک، تنظیم اسناد تغییر نام و نقل و انتقال، قبول وعرضه خدمات سایر اپراتورهای تلفن همراه دردفاتر خدمات ارتباطی انجام می شود.

  • ۸۹/۰۷/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">