ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خروج ریاضی از وزارت ارتباطات

| جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۸۹، ۰۵:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، طی حکمی دکتر صمد مومن‌بالله را به سمت سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات منصوب کرد.

در متن حکم دکتر رضا تقی‌پور آمده است: "نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی، جنابعالی را با حفظ مسوولیت تا زمان انتصاب نفر جایگزین در شرکت ارتباطات زیرساخت به سمت سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات منصوب می‌نمایم.

امید است در جهت تحقق اصول چهارگانه دولت شامل عدالت گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا، پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور و هم‌چنین نصب العین قرار دادن تقوای الهی برابر چارچوب شرح وظایف محوله جدیت و تلاش وافری را ایفا نمایید.

توفیقات شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

همچنین وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در حکمی دیگر از زحمات مهندس عبدالمجید ریاضی تقدیر و تشکر کرد. متن حکم بدین شرح است:

جناب آقای مهندس عبدالمجید ریاضی اینک که حدود 5 سال از حضور موثر و مفیدتان در مناصب مختلف وزارت متبوع می‌گذرد و درخواست این وزارت برای تمدید ماموریت جنابعالی مورد موافقت وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قرار نگرفت، بر خود لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ جنابعالی در طول دوران تصدی مسوولیت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و هم‌چنین دبیری شورای فن‌آوری اطلاعات تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان برای شما در مسوولیت‌های بعدی موفقیت و سربلندی مسالت نمایم. بدون شک وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات حضور ارزشمندتان را در ایام گذشته فراموش نخواهد کرد.

  • ۸۹/۰۷/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">