ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یک مقام مطلع گفت: در روزهای اخیر اولین محموله شرکت ارتباطات سیار برای ایجاد ظرفیت چهار میلیونی سیم کارت به ارزش 200 میلیارد تومان از کشورهای اروپایی خریداری شده که این امر بدون در نظر گرفتن قانون حداکثر استفاده از توان داخلی است.


این مقام مطلع به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت: شرکت ارتباطات سیار برای ایجاد ظرفیت چهار میلیونی سیم کارت دولتی اقدام به خرید 200 میلیارد تومانی تجهیزات مخابراتی کرده است.متاسفانه در این اقدام مخابرات به قانون استفاده حداکثری از توان داخلی هیچ توجهی نکرده است.
وی تصریح کرد: مخابرات می‌توانست بخشی از این تجهیزات را که تولید داخل است و حتی بازتاب مثبتی نیز داشته از شرکتهای ایرانی تامین کند.
وی افزود:ارتباطات سیار می توانست بیش از 6 میلیارد تومان از این خرید را از داخل تهیه کند.
این مقام مطلع با بیان اینکه تجهیزات خریداری شده توسط شرکت ارتباطات سیار شامل آنتن‌های BTS و کیت‌گرام و نیز لوازم نصب بوده است، افزود: این تجهیزات از کشورهای اروپایی روزهای گذشته از گمرک ترخیص و به انبارهای شرکت ارتباطات سیار منتقل شده‌اند

  • ۸۵/۰۷/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">