ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خیریه‌های آنلاین باید کد شامد بگیرند

| يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

صبح امروز (یکشنبه) یادداشت تفاهمی بین مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران به امضا رسید.

به گزارش فارس، تفاهم‌نامه‌ای صبح امروز (یکشنبه) بین مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه به امضای سیدمرتضی موسویان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین حجت‌الاسلام غلامرضا محمدزاده مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان تهران به امضا رسید.

بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه نماد شامد شامل شفاف بودن اقدامات مؤسسات خیریه در فضای مجازی از سوی مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد و با نامه اداره اوقاف استان تهران اعطا می‌شود.

مؤسسات خیرهی بر اساس این تفاهم‌نامه می‌توانند بعد از معرفی صورت گرفته از سوی اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران و تأییدیه مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامات خود را در فضای مجازی انجام دهند. 

بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه مؤسسات خیریه‌ای که دارای نماد «شامد» می‌شوند بر بستری امن می‌توانند اقدامات خیر خود را تسری داده و خیرین و ناذرین بر همین اساس و با امنیت و خیالی آسوده اقدامات خیرخواهانه خود را انجام دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">