ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خیز سازمان مدیریت برای حضور در حوزه IT

| يكشنبه, ۹ مهر ۱۳۸۵، ۱۱:۲۲ ب.ظ | ۲ نظر

ITanalyze.ir - آخرین اخبار و شنیده ها حکایت از خیز بلند سازمان مدیریت برای حضوری بسیار فعال و گسترده در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور دارد.

بر این اساس شنیده شده که مدیران جدید سازمان مذکور علاقه و تلاش زیادی را برای حضور در این حوزه در دستور کار خود قرار داده اند. در حال حاضر مدیران جدید این سازمان با اجرای تغییراتی در مدیران آی تی خود در نظر دارند به نوعی به سازمان دهی این حوزه در کشور بپردازند.

مدیران جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی با توجه به جایگاه کلیدی این سازمان معتقدند که مساله توسعه فناوری اطلاعات به جایگاه و نهادی فراسازمانی همچون سازمان مذکور نیاز دارد کما این که طی سال های گذشته نیز نهادهای متعدد حاضر در حوزه IT نتوانسته اند به وضعیت این فناوری به شکلی منسجم سازمان بدهند.

  • ۸۵/۰۷/۰۹

نظرات  (۲)

  • محمد فرازمنش
  • آقای شمیرانی چند روز خبر در آژانس فناوری اطلاعات و ارتباطات مطلبی را دیدم تحت عنوان کدام اینترنت ملی دیدم و بعد به سایت شما مراجعه کردم همان مطلب را به اسم شما دیدم تعجب کردم بعد که به تاریخ ها مراجعه کردم فهمیدم تاریخ مطلب شما زودتر است و در واقع آنها از سایت شما کپ زده اند. می خواستم بگویم چرا اعتراض نمی کنید که به راحتی از مطالبتان دزدی می کنند و به اسم خودشان چاپ می کنند؟ ---------------- همین که با خوانندگان فهمیمی مثل جنابعالی مواجه می شوم برایم یک دنیا ارزش دارد و کافیست. از حسن نظر و نکته سنجی شما سپاسگذارم.
  • فرهاد جواهردشتی
  • از جمله خروجی‌های قابل انتظار از انجام پروژه تکفای 2 که از طریق مشاوران عالیرتبه در سطح اتحادیه اروپا و بر اساس بررسی عملکرد کشورهای موفق دنیا (Best Practices) در این خصوص در حال پیگیری بوده است، تععین سازمان مطلوب جهت انجام سیاستگذاری‌های کلان در حوزه ICT، به همراه مشخص نمودن ارگان‌ها/سازمان‌های متشکله و نقش آنها و نیز تعیین زنجیره‌های ارتباطی مابین آن و سایر دستگاه‌های تصمیم‌گیر کشور، می‌باشد. هرچند که در فراسازمانی بودن این فرایند وجایگاه کلیدی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در این مهم شکی نیست، ولیکن پیشنهاد می‌شود به‌جای اینگونه تکروی‌ها، سازمان محترم مذکور سعی نماید جلوی وقفه طولانی و موانع بی‌مورد‌ و غیر موجهی که پیشبرد این پروژه را به شدت تحت تاثیر خود قرارداده است را هر چه سریعتر ‌بگیرد. با احترام، فرهاد جواهردشتی، نماینده مجری پروژه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">