ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

داری اشتباه می‌زنی داداچ!

| يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

من هر جا تو اینترنت و این شبکه‌های اجتماعی با این جمله " داری اشتباه می‌زنی داداچ!" مواجه می‌شم، ناخودآگاه خندم می‌گیره و روش کلیک می‌کنم ببینم چیه. چون عمدتا چیزای خیلی باحال و خنده‌دار پیدا میشه.

برای همین گفتم برای این مطلب هم از تیتر "داری اشتباه می‌زنی داداچ!" استفاده کنم تا به غنا و جذابیت مطلب همی بیفزاید.

چند روز پیش تو خبرها اومده بود رایزنی‌ها برای رفع فیلتر دو تا سایت خارجی برای مراکز دانشگاهی در حال انجامه. یعنی کمی تا قسمتی از مردم می‌تونن بدون فیلترشکن‌های رایگان به این سایت‌ها دسترسی داشته باشن.

یعنی من در عجبم که واقعا بعضیا فکر می‌کنن کسی که دنبال کار علمی هست و در سن قانونی قرار داره واقعا چیزی به اسم فیلترشکن به گوشش نخورده؟! داداچ من! شما رفتی یه تحقیق کوچیک تو دبستان‌های کشور بکنی و ببینی که چند درصدشون می‌دونن فیلتر شکن چیه و دارن ازش استفاده هم می‌کنن؟ شما توی گوگل سرچ کردی "فیلترشکن" تا ببینی کلی سایت دانلود رایگان و فروش فیلترشکن که شماره حساب بانکی هم خدمتتون معرفی کرده، وجود داره؟

داداچ من! شما تو کانال‌های ماهواره‌ای ندیدی که صبح تا شب دارن فیلترشکن رایگان به مردم معرفی می‌کنن؟

داری اشتباه می‌زنی داداچ من! اگر کسی هم دنبال رفع فیلتره چیزی هست که دیگه تقریبا کسی نیست، فقط برای رفع فیلتر اون شبکه‌های اجتماعی هست که کلی از مسوولان توش عضویت دارن، اما می‌گن برای مردم ممنوع هست و البته بماند که میلیون‌ها نفر هم عضوش هستن.

داداچ من! به نظرم این دفعه که یکی اومد گفت فلان سایت رو برای تحقیقات علمی من رفع فیلتر کن، جا داره یه کم بهش شک کنی و مطمئن بشی سرکاری نیست.

من واقعا در عجبم که این چه وضعیه که فیلتر شکن‌ها ظرف چند ثانیه در دسترس هستن، عضویت یه عده از مسوولان در شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده بلامانع هست، میلیون‌ها نفر از مردم هم غیرقانونی عضو اون جاها هستن، بعد قراره برای کمی تا قسمتی از مردم دو تا سایت باز بشه؟!

داری اشتباه می‌زنی داداچ! داری اشتباه می‌زنی.

عزت زیاد

آق فری

(منبع:عصرارتباط)

  • ۹۶/۰۴/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">