ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دبیر تسما : تسما موفق بود

| شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۸۶، ۱۰:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی – برخی از مدیران فعال در فناوری اطلاعات کشور این روزها به غیر مستند سخن گویی روی آورده اند.

برای مثال مدیر مربوطه بی آن که دلیل و معیاری برای تایید گفته های خود به دست مخاطبان بدهد اعلام می کند که فلان اقدام را در کشور کرده است.

به این نمونه توجه کنید: " سالاریان دبیر اجرایی در آخرین روز جشنواره تسما، در ارزیابی خود ازاین جشنواره گفت: بحث محتوا را در کشور پایه ریزی کردیم و این موفقیت ماست."

ایشان همچنین گفته اند : " آنچه که اکنون اتفاق افتاده است، از نظر من یک نقطه عطف در این حوزه است."

به گفته دبیر جشنواره تسما: ": نکته این است که تا کنون هیچ کدام از نمایشگاه‌هایی که در کشور برگزار شده‌اند، به محتوا نپرداخته‌اند. همیشه در نمایشگاه‌ها نرم افزار ارائه شده که متشکل از محتوا و قالب است."

کاری به جشنواره مالتی مدیا، نمایشگاه اتحادیه صادر کنندگان نرم افزار و جشنواره رسانه های دیجیتال و خرید 850 میلیون تومان محتوا از سوی موسسه تبیان و جشنواره های دیگری در این راستا هم نداریم و فرض می کنیم جشنواره تسما با چنین انعکاسی نزد مشارکت کنندگان نقطه عطف تولید محتوا در این حوزه بوده است و بقیه چیزهای دیگری بوده است.

ولی تا آنجا که شنیده و دیده ایم، معمولا عرف بر این نیست که دبیر جشنواره از جشنواره خود تعریف و تمجید کند و آن را نقطه عطف بنامد، بلکه رسم بر این است که نظر کارشناسان و حاضران در نمایشگاه گرفته شده و قضاوت به ایشان واگذار شود.

گذشته از این ها و با توجه به اخبار واصله از این جشنواره مشخص نیست دبیر معیارهای تشخیص موفقیت جشنواره تسما چه بوده است چه بسا تعاریف متعددی از موفقیت بتوان ارایه کرد که دیگران نیز آن را موفق بدانند. ای کاش معیارهای ارزیابی موفقیت جشنواره تسما را دیگران نیز داشتند.

خود تسما که فعلا و به گفته مسوولان در دست تدوین است.
یک شوخی با تسما
4tu80hy.jpg
منبع : خبرگزاری برنا

  • ۸۶/۰۶/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">