ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دبیر کل جدید برای نظام صنف رایانه

| پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۸۷، ۰۲:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی – سازمان نظام صنفی رایانه ای در روزهای پایانی خود با فواره های شایعات و زمزمه های فروخفته مواجه شد. به خاطر ندارم تا کنون اینقدر سازمان مذکور از درون نقد شده باشد. یکی دیگر از شایعاتی که البته خیلی هم جدید نیست به موضوع دبیر کل جدید سازمان نظام صنفی رایانه ای مربوط می شود.

اطلاع دقیقی از زمان قانونی جهت انتخاب دبیر جدید برای این سازمان ندارم و البته موضوع اصلا به قانون و زمان هم مربوط نمی شود. موضوع اینجاست که شنیده شده یکی از مسوولان سابق این سازمان قصد دارد این بار در کسوت دبیری سازمان به این نهاد رجعت کند.

الان که دبیر آقای صادق زاده نماینده سابق مجلس است که گفته می شود در جای دیگری به غیر از سازمان نظام صنفی مسوولیتی گرفته و البته شنیده شده در خصوص نحوه و میزان پرداخت حقوق به وی نیز حرف و حدیث هایی پیش آمده است.

به هر حال گفته می شود که انتخاب صادق زاده در زمانی قبل از انتخابات، کاملا حساب شده بود. البته تیتر این مطلب خبری نبود و من فراموش کردم علامت سوال در انتهای آن بگذارم. تیتر درست این گونه است.

آیا دبیر کل جدید برای نظام صنف رایانه؟

  • ۸۷/۰۸/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">