ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دسته بندی 38 شورا برای ادغام

| چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۸۶، ۰۷:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

بخش‌های زیرمجموعه دولت بیش از 38 شورا و هیئت عالی را برای ادغام با یکدیگر دسته‌بندی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص ادغام شورای پول و اعتبار با سایر شوراها همچون شورای اقتصاد گفت : پیرو بحث قبلی ، کلیه شوراها که به شکلی رئیس جمهور در آن حضور دارد در یکدیگر ادغام و به تعداد محدودی شورا تبدیل خواهد شد.

داوود دانش جعفری ادامه داد : کمیسیونی به ریاست معاون اول رئیس جمهور موضوع ادغام 38 شورا با یکدیگر را بررسی می کند و چگونگی تبدیل آن به تعداد محدودی شورا نیز مشخص می شود که گزارش نهایی آن در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

گزارش مهر حاکی از آن است که بخش‌های زیرمجموعه دولت اخیرا ادغام بیش از 38 شورا و هیئت عالی کشور با یکدیگر را دسته بندی کرده و برای تصویب به رئیس جمهوری پیشنهاد کرده اند.

به عنوان نمونه، در صورت موافقت رئیس جمهوری با ادغام 11 شورا و هیئت عالی ( شورای اقتصاد، شورای پول و اعتبار هیئت امنای حساب ذخیره ارزی و ... )، شورای عالی برنامه ریزی و اقتصادی شکل خواهد گرفت.

از سوی دیگر، قرار شده بخش‌ اقتصادی زیرمجموعه معاون اول رئیس جمهوری با بخش‌هایی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی ادغام شود. با اجرایی شدن دستور رئیس جمهوری، تعداد کل شوراهای عالی کشور در مجموع به پنج تا شش شورا کاهش می‌یابد.

در حال حاضر حدود 64 شورای عالی، ستاد عالی، کمیته تخصصی، هیئت ویژه و هیئت عالی وجود دارد.

در همین رابطه : مراحل نهایی کاهش شوراهای عالی موازی

  • ۸۶/۰۵/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">