ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دستور توقف عرضه سهام مخابرات

| دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۸۷، ۰۳:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

در حالی که بورس و کارگزاران آن، این هفته منتظر ارایه سهام شرکت مخابرات بودند، شورای عالی امنیت ملی ادامه عرضه و واگذاری سهام مخابرات را متوقف کرد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، دکتر علی رحمانی طی مناظره‌ای در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن، با اعلام این خبر افزود: با وجود این‌که وزارت اقتصاد و وزارت ارتباطات با ادامه واگذاری سهام مخابرات موافق بودند، شورای امنیت ملی دستور داد که در حال حاضر واگذاری همین 5 درصد کفایت می‌کند.

این در حالی است که علی صالح‌آبادی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار روز گذشته گفته بود: سازمان بورس بارها تقاضای عرضه مابقی سهام مخابرات را ارایه داده است، اما هنوز در این زمینه به نتیجه‌ای نرسیدیم.

این گزارش می‌افزاید: پیش از این نیز کارشناسان با شیوه واگذاری سهام مخابرات چه به لحاظ اقتصادی و چه به لحاظ امنیتی مخالفت کرده بودند که از آن جمله می‌توان به نامه رئیس اتاق تهران خطاب به رئیس‌جمهور اشاره کرد.

این خبر در حالی اعلام شد که رئیس سازمان بورس نیز روز گذشته گفته بود، اگر پس از بررسی‌های لازم به نتیجه برسند که سهام مخابرات نیاز به بازگرداندن دارد، اقدامات لازم از سوی این سازمان انجام خواهد شد

  • ۸۷/۰۶/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">