ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آذری جهرمی درخصوص بلاتکلیفی کارگزاران مخابرات روستایی از دستور پیگیری این موضوع برای تعیین تکلیف مشکل کارگزاران مخابرات روستایی خبر داد و گفت: قرار شده است که جلسه ای با حضور رگولاتوری، پست، پست بانک و شرکت مخابرات ایران برگزار شود تا وضعیت نیروهایی که در دفاتر مخابرات روستایی فعال هستند مشخص شود.

وی اظهار داشت: با خصوصی سازی مخابرات مشکلاتی برای این بخش به وجود آمده که باید به سرعت این موضوع تعیین تکلیف شود.

وزیر ارتباطات گفت: در همین حال وضعیت ۴ هزار دفتر توسعه خدمات ارتباطی هنوز مشخص نیست و با وجود این که برنامه ششم توسعه به ما اجازه داده است که دو هزار مجوز جدید برای این دفاتر صادر کنیم اما هنوز وضعیت دفاتر قبلی با اشکالاتی همراه است بر این اساس قصد داریم با برگزاری جلسات هم اندیشی به یک فرمول واحد برای حل مشکلات دفاتر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز تعدد و موازی کاری سایر دفاتر دستگاه های اجرایی در این زمینه برسیم تا بتوانیم گره از کار مشکلات این بخش باز کنیم. در این خصوص با سازمان امور استخدامی و شورای عالی اداری برای استفاده از ظرفیت های صدور مجوز، بحث هایی را پیش برده ایم.

وی همچنین از عدم اجرای شبکه علمی دانشگاه ها انتقاد کرد و تصریح کرد: شبکه علمی هنوز به تعهدات خود عمل نکرده و باید دوستان در این زمینه توضیح دهند که وضعیت اتصال دانشگاه ها به کجا رسیده است و تنها با امضای تفاهم مشکلی حل نمی شود. در همین حال در همین جلسه مقرر شد که وضعیت اتصال و امکان ارتباط ۱۸ هزار خانه بهداشت روستایی و افزایش کیفیت سه هزار مرکز بهداشت روستایی مطابق با خواسته وزارت بهداشت فراهم شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">