ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دستگیری عاملان نفوذ به سیستم مالی یک شرکت معتبر

| سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۵۳ ق.ظ | ۰ نظر

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات اصفهان گفت:اعضای باند سه نفره ای که با نفوذ در سیستم حسابداری یک شرکت معتبر مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از حساب آن شرکت برداشت کرده بودندشناسایی و دستگیر شدند .

  به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت :در پی شکایت یکی از شرکت های معتبر مبنی بر اینکه سیستم حسابداری آن شرکت مورد هک قرار گرفته و با تغییر اطلاعات حسابداری آن مبلغ ۱۰ میلیارد  ریال از حساب آن شرکت برداشت شده است ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد:با انجام یک سری اقدامات تخصصی در فضای مجازی دو نفر متهم اصلی و یک نفر همدست آنها که از کارمندان آن شرکت بودند شناسایی و دستگیر شدند، متهمان در بازجویی های انجام گرفته صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را منافع مالی عنوان داشتند.

سرهنگ مرتضوی در پایان با اشاره به تحویل هرسه متهم به مراجع قضائی به مدیران شرکت ها و سازمان ها توصیه کرد،از رمزهای عبور قوی برای  ورود به سیستم های رایانه ای استفاده کنند.

  • ۹۶/۰۲/۲۶

پلیس فتا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">