ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دستگیری مزاحم مجازی سلبریتی‌ها

| سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۰ ق.ظ | ۰ نظر

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که در شبکه‌های مجازی برای افراد مشهور به‌ویژه ستاره‌های سینما مزاحمت ایجاد می کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ تورج کاظمی دراین‌باره خبر گفت : در آبان ماه سال جاری یکی از بازیگران معروف سینما ، تئاتر و تلویزیون با مراجعه به پلیس فتا تهران بزرگ در خصوص نشر اکاذیب ، توهین و افترا توسط یک صفحه اینستاگرام با هویت نامشخص علیه خود ابراز شکایت و اظهار کرد: حدود یک سال است که از سوی فرد ناشناسی در یک صفحه اینستاگرام که بیش از یکصد هزار نفر نیز فالوور دارد ، با درج مطالب نامناسب مورد مزاحمت قرار گرفته ام  و علیرغم مدارا و گذشت در طی این مدت متهم به اقدامات خود ادامه داده است .

وی ادامه داد: با آغاز رسیدگی به شکایت این چهره سینمایی ، کارآگاهان پلیس فتا با انجام اقدامات ویژه توانستند تا در کمترین زمان ممکن متهم پرونده را که جوانی30ساله است ، با اقدامات ویژه شناسایی کرده و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک منزل مجردی واقع در میدان دربند دستگیر کنند.

کاظمی با اشاره به دستگیری و انتقال متهم به پلیس فتا گفت: این فرد در بازجویی‌های انجام شده صراحتا به ایجاد صفحه اینستاگرام اعتراف کرد و انگیزه خود را کینه جویی و افزایش مخاطب خود در این صفحه بیان کرد و گفت که هیچگاه تصور نمی کردم که توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شوم و حالا که دستگیر شدم حاضرم علاوه بر جلب رضایت شاکی ، رسما از وی عذر خواهی کنم  .
 رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات و فناوری ارتلاطات تهران بزرگ افزود : متهم با تکمیل پرونده و برابر دستورمقام  قضایی دادسرای جرایم رایانه ای روانه زندان شده است.

  • ۹۷/۰۹/۲۰

پلیس فتا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">