ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دومین نمایشگاه اله‌سیت از نهم آذرماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری دومین نمایشگاه اله‌سیت، از سوی دبیرخانه دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات نرم‌افزار و شهر الکترونیک روزهای برگزاری این دوره از اله‌سیت با محوریت فناوری اطلاعات نام‌گذاری شد.

بنابراین گزارش نهم آذرماه روز اول نمایشگاه به عنوان فناوری اطلاعات و توسعه شهری، دهم آذر با عنوان فناوری اطلاعات و مدیریت یکپارچه شهری و یازدهم آذرماه فناوری اطلاعات و شهروند الکترونیکی نامیده شده است.

این گزارش می‌افزاید: 12 و 13 آذرماه روزهای چهارم و پنجم از برگزاری اله‌سیت نیز مختص فناوری اطلاعات و شهرداری الکترونیک و فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک می باشد.

رئیس ستاد برگزاری اله‌سیت در همین خصوص گفت: دومین نمایشگاه اله‌سیت به صورت تخصصی به مقوله شهر الکترونیک خواهد پرداخت.

مهدی کارگر افزود: نمایشگاه اله‌سیت به شکل تخصصی در حوزه شهر الکترونیکی پیگیر اهدافی از جمله معرفی آخرین پیشرفت های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در عرصه خدمات الکترونیکی شهری، آشناسازی مدیران دولتی با دستاوردهای فناوری اطلاعات و بکارگیری آنها درخدمات شهری، فراهم آوردن بستر مناسب جهت تعامل بخش‌های دولتی و خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات است.

وی از دیگر اهداف این حوزه ایجاد بستر مناسب جهت افزایش سطح فرهنگ عمومی، استفاده از فناوری اطلاعات و ارایه آخرین فعالیت‌های انجام شده در حوزه خدمات شهری در چهارچوب طرح شهر الکترونیکی مشهد عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان کامپیوتر شهرداری مشهد همچنین از فراهم آوردن بستر مناسبت جهت معرفی فعالان صنعت IT و امکان توسعه و گسترش این صنعت به عنوان اهداف عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: با برگزاری این نمایشگاه به دنبال ایجاد بازار کار با شناسایی ظرفیت‌های بالقوه نیروی انسانی در حوزه IT، آشنایی بازدیدکنندگان با دستاوردهای نوین صنعت IT، ایجاد رونق اقتصادی از طریق توسعه صنعت نمایشگاهی و آشنایی فعالان صنعت فناوری اطلاعات با ظرفیت‌های بالقوه انسان در بکارگیری دستاوردهای این صنعت هستیم.

خاطرنشان می‌شود، اله‌سیت 83 به عنوان اولین نمایشگاه فن‌آوری اطلاعات نرم‌افزار و شهر الکترونیکی در دو بخش دولتی و خصوصی با حضور 121 شرکت، سازمان وزارت خانه و اداره کل مورد بازدید بیش از 35 هزار نفر قرار گرفت.

گفتنی است، این نمایشگاه 19 الی 13 آذرماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

  • ۸۴/۰۸/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">