ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دوپینگ در مناقصه مخابراتی

| يكشنبه, ۹ مهر ۱۳۸۵، ۱۱:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

بررسی پرونده آقای «ن» یکی از مدیران سابق مخابرات اصفهان که دوره مدیریتش «درخشان» توصیف شده، ‌از تخلفات متعددی حکایت دارد.
به گزارش خبرنگار «بازتاب»، از جمله این تخلفات، خدشه‌دار بودن یکی از مناقصه‌های برگزار شده برای خرید بیست‌وشش هزار لاین dlc در مخابرات استان اصفهان در سال 81 با رقم حدود 18 میلیارد تومان است.
این مناقصه که ده شرکت، متقاضی حضور در آن بودند، پس از گذراندن مراحل تأیید صلاحیت شرکت‌های حاضر در مناقصه و این‌که در پایان سه شرکت باقی می‌ماند ناگهان شرکت «ج» به رغم کم بودن امتیاز وی نسبت به دیگران، برنده مناقصه اعلام شده و مناقصه تمام می‌شود.
این در حالی‌ است که در تعهدات شرکت‌کنندگان، ارائه قطعات یدک و Spare دست‌کم به میزان 10 درصد بوده است و شرکت «ج» نه تنها قیمتی بابت آن پرداخت نکرده، بلکه در برگه مربوطه قید کرده است که تجهیزات یدک را به صورت optional (اختیاری) آورده و قیمت داده است، اما در حالی‌که طرف دیگر شرکت‌کننده 10 درصد قیمت را پرداخت کرده بود، برگزارکنندگان مناقصه برای این‌که شرکت «ج» را برنده اعلام کنند، با اصلاح Lom ،Spare را رایگان در نظر گرفته‌اند.

بنا بر اسناد موجود، شرکت «ج» پاکت‌های خود را جا به جا کرده و با جایگزینی پاکتی با شرایط بهتر، برنده مناقصه اعلام می‌شود.
گفتنی است، پس از پیگیری‌های «بازتاب» از استکی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مشخص شد که تخلفات آقای «ن»، از محورهای پرسش‌های این نماینده از وزیر ارتباطات در سال گذشته و نیز چندی پیش بوده است و پرسش این نماینده به علت عدم اقناع از پاسخ وزیر، در کمیسیون مربوطه در حال پیگیری و تحقیق است.

  • ۸۵/۰۷/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">