ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دیلی میل در صف خریداران یاهو

| سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

هفته گذشته بود که خبر رسید شرکت تایم با بیش از 130 مجله مختلف به جرگه شرکت هایی پیوسته که می خواهند یاهو را به تصاحب خود درآورند. حالا خبر رسیده که دیی میل نیز چشم به این شرکت اینترنتی دارد.
BusinessInsider- وال استریت ژورنال گزارش داده که دیلی میل اکنون در حال مذاکره با چند شرکت خصوصی دیگر است تا آنها ترغیب کند که در یاهو سرمایه گذاری کنند. یاهو اوایل اسفند سال گذشته رسما اعلام کرد که خریداران تا روز ۱۸ آوریل (6 روز دیگر) فرصت دارند که پیشنهادهای خود را برای خرید کسب وکار این شرکت ارایه کنند.
پیشنهاد دیلی میل می تواند دو سناریو و مسیر مختلف را جلوی راه یاهو قرار دهد: یکی اینکه یک شرکت خصوصی، هسته اصلی تجارت یاهو را برای خود بردارد و دیلی میل بخش خبری و رسانه ای آن را تصاحب کند. در سناریوی دوم، یک شرکت خصوصی، هسته اصلی کسب وکار یاهو را تصاحب کند و سپس آن را با بخش خبر و رسانه دیلی میل ادغام کند. با این حساب، شرکتی جدید متولد خواهد شد که نهایتا توسط دیلی میل مدیریت می شود.
با این حال بعید به نظر می رسد که دیلی میل بخواهد یا بتواند یک تنه کسب وکار یاهو را بخرد و آن را اداره کند. 
همانطور که قبلا هم گفته شده، هم اکنون چندین شرکت مختلف در پی خرید یاهو هستند. پیش بینی می شود که در هفته جاری شرکت مخابراتی ورایزون پیشنهاد خود را اعلام کند. جالب است که حتی گوگل هم قصد دارد برای خرید کسب وکار یاهو پیشنهادی ارایه بدهد. 
یاهو در سه سال اخیر با کاهش درآمد مواجه شده است و رسما کسب وکار خود را به مزایده گذاشته تا بتواند از این وضعیت خود را بیرون بکشد. این شرکت با ایجاد هیات رییسه ای متشکل از مدیران مستقل سعی در خروج از بحران پیش رو به واسطه برنامه های راهبردی خود دارد و همچنین بانک های سرمایه گذار و شرکت حقوقی اجرای این روند را پیگیری می کنند. این شرکت همچنین برآورد کرده که در سال جاری، درآمدش در قیاس با سال ۲۰۱۵ تا ۱۵ درصد دیگر کاهش پیدا خواهد کرد. (فناوران)

  • ۹۵/۰۱/۲۴

یاهو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">