ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دیوار و شیپور عامل نابسامانی بازار مسکن

| دوشنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک اردبیل سایتهای دیوار و شیپور را عامل نابسامانی بازار مسکن برشمرد و گفت: متأسفانه اعتماد مردم باعث بروز برخی کلاهبرداری می شود.
سخاوت مبشری ۹ مرداد در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام اینکه سایتهای دیوار و شیپور نابسامانی بازار مسکن را بوجود آورده است، اظهار کرد: این سایتها خارج از عرف بازار قیمت های کذایی را سبب شده اند.

وی همچنین التهاب در حوزه خرید و فروش و اجاره بهاء مسکن را یادآور شد و افزود: املاکی های بدون مجوز و دلال ها در کنار سایتهای شیپور و دیوار این التهاب را بوجود آورده اند.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک اردبیل به بروز برخی از کلاهبرداری اشاره کرد و ادامه داد: کلاهبرداران بصورت صوری عکس خانه هایی را در سایتهای دیوار و شیپور و فضای مجازی نشان می دهند و توافق اولیه را با خریدار و یا فروشنده انجام می دهند، در حالیکه چنین ملکی وجود خارجی ندارد.

مبشری با بیان اینکه یک هزار و ۲۹ مشاور املاک دارای پروانه در سطح شهر اردبیل وجود دارد، گفت: همه بنگاههای دارای مجوز برچسب QR  دارند و شهروندان می توانند به انها مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی ها در مورد املاک فاقد هولوگرام اتحادیه بارها انجام شده و مردم دقت نمایند که معامله در این املاکی ها وجاهت قانونی ندارد.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک با اشاره به آشفته بازار معاملات مسکن از مردم خواست در معاملات خود قانون و انصاف را رعایت کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">