ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

راه‌اندازی اپلیکیشن عرضه بنزین یورو 4!

| يكشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: در همه کلانشهرها و بسیاری از شهرهای کشور بنزین یورو ۴ توزیع می‌شود.

به گزارش صداوسیما، محمدرضا موسوی خواه با اشاره به افزایش تولید نفت گاز و بنزین با استاندارد یورو ۴ و یورو ۵ در پالایشگاه‌های کشور گفت: علاوه بر کلانشهرها هم اکنون از ۳۶۰۰ جایگاه عرضه بنزین و ۲۴۰۰ جایگاه عرضه نفت گاز، بیش از ۴۰۰ جایگاه سوخت با استاندارد یورو ۴ توزیع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همه جایگاه‌های استان تهران، استان البرز و مرکزی بنزین و نفت و گاز یورو ۴ عرضه می‌کنند گفت: در خراسان رضوی نیز ۹۰ درصد جایگاه‌ها سوخت با استاندارد یورو ۴ توزیع می‌کنند و در تلاشیم در آینده‌ای نزدیک در کل جایگاه‌های عرضه سوخت کشور، بنزین و نفت وگاز یورو ۴ توزیع کنیم.

موسوی خواه افزود: مردم با مراجعه به نرم افزار پمپ بنزین یاب که به زودی به باک تغییر نام خواهد داد می‌توانند از جایگاه‌هایی که عرضه سوخت با استاندارد یورو ۴ دارند مطلع شوند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ادامه داد: جایگاه‌هایی که بنزین و نفت گاز یورو ۴ توزیع می‌کند به هیچ عنوان نمی‌توانند سوخت دیگری عرضه کنند و اگر به هر دلیلی نتوانند بنزین یا گازوئیل یورو ۴ تهیه کنند، تا هنگام تأمین سوختِ دارای این استاندارد، تعطیل خواهند شد.

وی نظارت بر جایگاه‌ها را دائمی اعلام کرد و گفت: همه جایگاه های کشور و بیش از ۵۰ هزار نازل عرضه سوخت به صورت هفتگی از نظر کمی و کیفی بازرسی و هر ماه نیز آزمون کیفیت از آن‌ها گرفته می‌شود و با هرگونه تخلفی نظیر کم فروشی، عرضه بنزین نامناسب و خرید و فروش کارت سوخت به شدت برخورد می‌شود.

  • ۹۷/۱۰/۳۰

وزارت نفت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">