ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: به وسیله نرم افزار TTAC می توان اصالت کالاهای آرایشی، بهداشتی، دارو و تجهیزات و مکمل‌ها را رهگیری و پیگیری کرد و از قیمت‌های مصوب دارو مطلع شد.

به گزارش فارس، کیانوش جهانپور با بیان اینکه واردات دارو در اولویت دریافت ارز دولتی است عنوان کرد: ارائه ارز دولتی به شرکت های واردکننده دارو تسهیل شده است.
 سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: نرم افزار TTAC به منظور استعلام اصالت کالاهای سلامت محور راه اندازی شده است؛ این نرم افزار قابلیت نصب بر روی گوشی های تلفن همراه آندروید را دارد.
جهانپور اضافه کرد: رهگیری و پیگیری اصالت کالاهای آرایشی و بهداشتی، دارو و تجهیزات و مکمل ها از طریق این اپلیکیشن قابل انجام است. همچنین از طریق این نرم افزار می توان از قیمت مصوب داروها مطلع شد و آگاهی از محل نزدیکترین داروخانه نیز از طریق این نرم افزار امکان پذیر شده است.
وی در پایان با توصیه ای به شرکت های دارویی تاکید کرد: شرکت های وارد کننده دارویی پروفرم های خود را با ارز کشور مبدا ارائه کنند.

  • ۹۷/۰۴/۲۴

وزارت بهداشت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">