ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

راه‌اندازی سامانه اعلام قیمت دارو

| دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

سخنگوی وزارت بهداشت از راه‌اندازی سامانه‌ای برای اطلاع مردم از وضعیت دارویی کشور و قیمت‌های داروها گفت: هموطنان می‌توانند مشکلات در زمینه دارو را از طریق این سامانه و یا شماره ۱۹۰ اطلاع دهند.

به گزارش فارس؛ ایرج حریرچی در نشست خبری در ارتباط با راه‌اندازی سامانه تیپک اظهارداشت: اخیراً در سایت رسمی سازمان غذا و دارو سامانه‌ای را برای دسترسی مردم به وضعیت دارویی کشور راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی افزود: آدرس این سایت IRC.FDA.GOV.IR است که این سامانه از 2 هفته پیش راه‌اندازی شده و تا اوایل هفته آینده نسخه اندروید آن نیز در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: مردم در صورتی که نام دارو را در این سامانه وارد کنند قیمت دارو و نزدیک‌ترین داروخانه‌ای که این دارو را موجود دارد برایشان اعلام می‌شود و در صورتیکه مشکلی در قیمت و کمبود بود آن را از طریق این سامانه و یا شماره 190 می‌توانند اطلاع دهند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه شرایط دارو به حالت عادی برگشته و در مورد داروهای تولید داخل مشکلی نداریم، گفت: برای رفع کمبود دارویی اقدامات متعددی توسط وزارت بهداشت انجام گرفته است.

  • ۹۷/۰۴/۰۴

وزارت بهداشت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">