ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

راه‌اندازی سامانه ثبت اهدای عضو

| شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۳۹ ق.ظ | ۰ نظر

رئیس مرکز فراهم‌آوری و پیوند اعضای وزارت بهداشت از راه‌اندازی سامانه ثبت اهدای عضو خبر داد و گفت: رکورد اهدای عضو در فروردین ماه امسال شکسته شد.

به گزارش فارس، ساناز دهقان رئیس مرکز فراهم‌آوری و پیوند اعضای وزارت بهداشت در نشست خبری تشریح برنامه‌های روز ملی اهدای عضو، اظهار کرد: در سال گذشته، ۹۲۳ مورد اهدای عضو از سوی افراد مرگ مغزی داشتیم که ایران را به رتبه ۳۹ در اهدای عضو رساند؛ نکته قابل توجه این است که در سال ۲۰۱۷ ما در رتبه ۳۷ قرار داشتیم.

دهقان با بیان این نکته که در سال ۹۷ به دلیل برخی مشکلات، فعالیت‌ها در این رمینه از ابتدای سال صورت نمی‌گرفت، گفت: فعالیت‌های جدی ما در سال گذشته از مرداد ماه صورت گرفت به طوری‌که با همکار‌ی‌هایی که با اورژانس هوایی داشتیم امسال توانستیم یک قلب را ظرف مدت ۵۶ دقیقه از رشت به تهران برسانیم که این پیشرفت بسیار مهمی است.

وی با بیان اینکه فروردین ماه ۹۸ نسبت به سالیان گذشته بیشترین آمار اهدای عضو را داشتیم، افزود: امسال سامانه رجیستری اهدای عضو راه‌اندازی شده است و در نیمه دوم سال سامانه رجیستری پیوند قلب و کبد کار خود را آغاز خواهد کرد.

  • ۹۸/۰۲/۱۴

وزارت بهداشت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">