ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

راه‌اندازی سامانه کنترل اردوهای دانش‌آموزی

| سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ق.ظ | ۰ نظر

چند حادثه تلخ و کشته و مجروح شدن دانش‌آموزان در مسیر اردوهای دانش‌آموزی براثر تصادف، حالا آموزش و پرورش را بر آن داشته که نظارت بیشتری بر صدور مجوز حرکت اتوبوس‌های اردوی دانش‌آموزان داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش گفته تمهیداتی انجام خواهد شد تا از 10 روز آینده حرکت اتوبوس‌های اردویی فقط با ارسال «کد حرکت» از مرکز به سرپرستان اردو امکان‌پذیر باشد، و این کد به منزله مجوز نهایی اردو خواهد بود.

محمد بطحایی در حاشیه بازدید از سامانه کنترل اردوهای دانش‌آموزی، با تقدیر از تلاش‌های معاونت پرورشی و فرهنگی و سازمان دانش‌آموزی در مورد راه‌اندازی مرکزکنترل اردوهای دانش‌آموزی در کمتر از یک هفته، اظهار کرد: راه‌اندازی چنین مرکزی در این زمان کم تنها از طریق کار جهادی ممکن است که این موضوع انجام شد. 

او افزود: امنیت و سلامت سفرهای دانش‌آموزی مهم‌ترین و اساسی‌ترین مساله‌یی است که در اولویت کاری آموزش و پرورش قرار داد و تلاش می‌کنیم در گام بعدی سامانه کنترل سفرهای دانش‌آموزی را در مراکز استان‌ها ایجاد و کلیه سفرهای درون‌استانی را نیز رصد کند. 

بطحایی نظارت مستمر برعملکرد سامانه کنترل اردوها را بسیار مهم و ضروری دانست و اظهار کرد: از آنجا که سلامت و امنیت دانش‌آموزان همواره در اولویت قرار دارد کارشناسان و مسوولان مرتبط از اعمال هرگونه سلیقه و خلاقیت در سامانه کنترل آنلاین سفرهای اردویی باید خودداری کنند و هرنوع تغییر در روند اجرایی سامانه تنها باید از طریق دستورالعمل‌های بالادستی صورت گیرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تمهیداتی انجام خواهد شد تا از 10 روز آینده حرکت اتوبوس‌های اردویی فقط با ارسال «کد حرکت» از مرکز به سرپرستان اردو امکان پذیر باشد، و این کد به منزله مجوز نهایی اردو خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">