ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر مرکز نوآوری فناوری‌های اشتغال از راه اندازی نخستین موتور جستجوگر ملی منابع انسانی تا ۴ ماه آینده خبر داد.

حسین قدسی‌زاده مدیر مرکز نوآوری فناوری‌های اشتغال در گفت‌وگو با فارس، گفت: پروژه راه اندازی نخستین موتور جستجوگر ملی منابع انسانی را در مرکز نوآوری فناوری‌های اشتغال تعریف کردیم و فکر می‌کنم در ۳-۴ ماه آینده از این موتور جستجوگر رونمایی کنیم.

وی افزود: این موتور جستجوگر داده‌های کامل درباره کارجو و کارفرمای به دنبال نیرو را ارائه دهد.

قدسی‌زاده در پاسخ به این سوال که موتور جستجوگر منابع انسانی چه تفاوتی با آزمون استخدامی دارد، اظهار داشت: در آزمون استخدامی، یافتن نیروی کار مبتنی بر آزمون است اما موتور جستجوگر منابع انسانی از نظر کارایی از آزمون وسیع‌تر است به طوریکه تمام ورودی‌ها در یک جا جمع‌آوری شده و نهادها می‌توانند از خروجی آن استفاده کنند.

مدیر مرکز نوآوری فناوری‌های اشتغال ادامه داد: از طریق موتور جستجوگر منابع انسانی، افراد می‌توانند منابع انسانی با هر کیفیتی که نیاز دارند را جستجو کنند.

به گفته وی، تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار داده از سمت کارجو و حدود ۳۰ هزار تقاضا از سوی کارفرما در این موتور جستجوگر قرار داده شده است.

  • ۹۸/۰۳/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">