ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رشد 20 درصدی خریدهای الکترونیکی

| شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۸۹، ۰۳:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت پست گفت: حجم مبادلات صورت گرفته در حوزه خرید اینترنتی در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشدی 20 درصدی مواجه بود.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، "محمد حسن محبیان عراقی" افزود: با توجه به اطلاعات و آمار ثبت شده از ابتدای سال جاری بیش از 263 هزار خرید اینترنتی ثبت شده است.

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های شرکت پست در سال جاری توسعه خدمات نوین بر پایه فناوری اطلاعات است که توسعه خرید اینترنتی یکی از این حوزه‌ها محسوب می‌شود.

محبیان با بیان اینکه با بهره‌گیری بیش از پیش از ظرفیت‌های شبکه پستی می توان شاهد رشد چشمگیری در حوزه تجارت الکترونیکی باشیم، گفت: در حال حاضر شرکت پست به واسطه انعقاد قرارداد با هفت شرکت خصوصی، بیش از سه هزار فروشگاه را تحت پوشش خود قرار داده است.

مدیر عامل شرکت پست با اشاره به رشد درآمدهای این شرکت تصریح کرد براساس آمار ثبت شده، شرکت پست توانست با ارایه خدمات متنوع در بخش‌های مختلف به متقاضیان، رشد 12 درصدی را در این حوزه نسبت به زمان مشابه در سال گذشته محقق کند.

محبیان افزود: همچنین با تلاش‌های صورت گرفته، تاکنون حدود 45 میلیون اطلاعات کد پستی در بانک اطلاعاتی به ثبت رسیده که 88 درصد این اطلاعات به روز رسانی شده است.

وی با تأکید بر ارایه خدمات با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین اظهار داشت: در حال حاضر هشت هزارو 185 واحد پستی به شبکه بر خط ردیابی مرسولات متصل هستند.

  • ۸۹/۰۴/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">