ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

از شرایط موجود شبکه تلفن همراه راضی نیستم، اما هر دو اپراتور اول و دوم و تالیا، تلاش‌های خوبی جهت توسعه شبکه و کیفیت داشته‌اند و از آن‌ها راضی هستم.

دکتر وفا غفاریان، رییس هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، در ارزیابی خود از عملکرد دو اپراتور همراه اول و ایرانسل و شرکت تالیا، اظهار داشت: توسعه سریع شبکه ظرف یک‌سال و افزایش مشترکان از 8 میلیون به 19 میلیون و رفع نسبی معضل کیفیت شبکه، از جمله اقدامات بزرگ اپراتور اول محسوب می‌شود.

غفاریان، واگذاری سیم‌کارت به 3.5 میلیون مشترک ظرف کمتر از یک سال از زمان راه‌اندازی تاکنون، نصب سایت‌ها و برقرار کردن شبکه و تنوع در ارائه سرویس‌ها را نیز از اقدامات برجسته اپراتور دوم (ایرانسل) عنوان کرد.

رییس هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران در عین حال خاطرنشان کرد: البته ایرانسل سستی‌هایی از نظر نوع پوشش شبکه داشته است، اما نفس کار این شرکت به دلیل نداشتن تجربه کافی خوب است.

غفاریان، با اشاره به عملکرد پیمانکاری تالیا گفت: تالیا نیز از لحاظ توسعه شبکه موفقیت زیادی نداشته و به تعهدات خود عمل نکرده است، اما در کل، کیفیت شبکه تالیا در مناطق دارای پوشش مناسب است.

وی افزود: از هر دو اپراتور اول و دوم و تالیا راضی هستم، اما این به معنی "نبودن کارهای نکرده" نیست.

غفاریان، در پایان تصریح کرد: درحال حاضر، از میانگین ضریب نفوذ تلفن همراه در دنیا عقب هستیم و من نیز از شرایط موجود راضی نیستم، اما تلاش‌های اپراتورها خوب بوده است.

  • ۸۶/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">