ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران ضمن اشاره به اینکه هیچ محدویتی برای ثبت نام از متقاضیان برای دریافت طرح ترافیک وجود ندارد، گفت: با توجه به مراجعه به سامانه مشکلاتی برای ثبت نام به وجود آمده که در چند روز آینده برطرف خواهد شد.

مصطفی قنبرنژاد در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به آغاز فرایند ثبت‌نام از متقاضیان طرح ترافیک اظهار کرد: از دیروز ثبت‌نام از طریق سامانه به نشانی http://my.tehran.ir آغاز شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از کار ثبت‌نام در خصوص استعلام شماره ملی و تاریخ تولد از طریق سازمان ثبت احوال انجام می‌شود ثبت نام در سامانه با کمی اختلال روبه‌رو است که در روزهای آتی این مشکل برطرف خواهد شد.

قنبرنژاد با تاکید بر اینکه تمامی گروه‌های هم که سهمیه دارند باید در این بخش ثبت‌نام کنند، گفت: ثبت‌نام برای همه الزامی است و کسی که ثبت‌نام نکند نمی‌تواند متقاضی باشد حتی گروه‌های خاصی که از تخفیف برخوردار شده‌اند.

مدیر صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: افرادی که محل سکونتشان در محدوده طرح ترافیک است نیز باید ثبت‌نام کنند و این در حالی است که اگر تا قبل از ساعت 8/30 صبح خروج و بعد از ساعت 17 وارد شوند نیاز به پرداخت عوارض ندارند.

وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته محدودیتی برای ثبت‌نام وجود ندارد و شهروندان می‌توانند در روزهای آتی راحت‌تر ثبت نام کنند.

قنبرنژاد همچنین به درج شماره حساب برای پرداخت عوارض اشاره کرد و گفت: در این زمینه در آینده نزدیک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

  • ۹۶/۱۲/۲۸

شهرداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">