ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

روز خبرنگار مبارک

| چهارشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۸۶، ۱۱:۵۶ ق.ظ | ۲ نظر

علی شمیرانی – بچه های ایرنا روز خبرنگار که میشه وقتی یکی از همکاراشون میخاد جشنی چیزی بگیره به شوخی بهش می گن تو این روز (17 مرداد) یکی از همکارای ما شهید شده اونوقت جنابعالی میخای جشن بگیری؟

روح آن مرحوم شاد. ولی فی الواقع شغل بسیار سخت و استرس زایی است این شغل خبرنگاری. قصد بزرگنمایی و مهم نمایی و اصطلاحا باز کردن نوشابه برای همکاران و خودم رو ندارم، ولی واقعا خبرنگاری البته به معنای واقعی کلمه، شغل بسیار سختی است. گواه حرفم را نیز می توانید در یک ورانداز به روزنامه های کشور خودمان دریابید.

اصولا در روزنامه های ما شاید تعداد مو سفیدها بسیار کم است. خب واقعیت هم این است که اگر واقعا کسی بخواهد به صورت واقعی و سلامت کار خبری انجام دهد بالا و پایین زیاد خواهد داشت البته به هیچ وجه منظورم ترس از تعطیلی و به زندان افتادن و این حرف ها نیست، چون همیشه گفتم و خواهم گفت که به تعطیلی کشاندن یک روزنامه از طرف گردانندگان آن و فراهم کردن مقدمات به زندان رفتن از سوی برخی از خبرنگاران نه کاری دارد و نه اصلا هنر است.

هنر این است که اول بمانی و دوم خبرنگار بمانی.

به هر تقدیر به همه دوستان و همکارانی که در گوشه و کنار روزنامه ها و خبرگزاری ها و سایت های کوچک و بزرگ ایران مشغول کار حرفه ای هستند این روز را تبریک می گم . امیدوارم همیشه سربلند و پیروز باشید.

  • ۸۶/۰۵/۱۷

نظرات  (۲)

  • علی انصاریان
  • آقای علی شمیرانی من هم روز خبرنگار را به شما و همه دوستان رسانه ایی به خصوص همکاران حوزه آی تی تبریک میگم و برایتان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.
    با امید به بلوغ خبر رسانی در حوزه ITوحرفهای تر شدن آن روزتان مبارک پایدارونویسان باد قلم هاتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">