ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

روز عیدفطر هفده میلیون SMS در کشور ارسال شد

| شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۸۴، ۱۲:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

سعید کریمی ـ در 24 ساعت گذشته 17 میلیون پیام کوتاه (SMS) ارسال شده است.

یک مقام مطلع در وزارت ارتباطات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: در روز عید سعید فطر 17 میلیون پیام کوتاه (SMS) توسط مشترکان ارسال شده است که از این میان 12 میلیون به طور موفق و چهار و نیم میلیون پیام به صورت ناموفق ارسال شده است.

وی در خصوص مهمترین دلایل ارسال‌های ناموفق گفت: خاموش بودن گوشی مشترک موردنظر و یا عدم پوشش تلفن‌های همراه از سوی شبکه، از مهمترین دلایل نرسیدن پیام‌های مردم در روز عید فطر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته برای نخستین بار در کشور با وجود بیشترین ترافیک موجود، سیستم در بهترین حالت خود فعالیت کرده و پاسخگوی تماس‌های مشترکان بوده است.

لازم به ذکر است در ماه مبارک رمضان و به خصوص در ایام شهادت حضرت علی و شب‌های قدر سیستم پیام‌های کوتاه کشور دچار اختلال شد و در روز 21 ماه مبارک رمضان این اختلال به اوج خود رسید تا جایی که ارسال پیام کوتاه (SMS) در بخش هایی از کشور متوقف شد.

مسوولان ذیربط با بیان این مطلب که یک مشکل سخت‌افزاری علت اختلالات در ماه مبارک رمضان بوده است خاطرنشان کردند، هم‌اکنون این مشکل به طور کامل برطرف شده و سیستم در بهترین وضعیت خود در حال فعالیت است.

  • ۸۴/۰۸/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">