ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

زلزله مدیریتی در گوگل فایبر

| چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر اجرایی گوگل فایبر کمپانی را ترک گفت تا بحران در آلفابت (پدر گوگل) در بخش اینترنت گیگابیتی وارد فاز تازه خود شود.
به گزارش خبرآنلاین، «جورج مک کرای »که 5 ماهی بود سکان پروژه اینترنت گیگابیتی برای آمریکایی‌ها را در دست گرفته بود، از سمت خود کناره‌گیری کرد تا گوگل فایبر دومین مدیر خود را در کمتر از یک سال از دست بدهد.
فوریه بود که مک کرای (مدیر سابق Aero Communications) به عنوان مدیر اجرایی بخش موسوم به Access که بخش بالادست فایبر است، انتخاب شد. وی جایگزین کرایگ بارات شد که اکتبر سال گذشته به دلیل نپذیرفتن برنامه جامع ترمیم، کمپانی را ترک کرده بود.
پس از ورود مک کرای معرفی ستاپ باکس جدید خانگی برای اینترنت گیگابیتی و تعیین اولین شهر برای عرضه اینترنت جدید گوگل فایبر بی سیم تحت نام پروژه webpass شروع شد.
هنوز معلوم نیست با ترک کمپانی توسط مک کرای، سیاست‌های جدید اعمال خواهد شد یا نه اما «لری پیج» به عنوان مدیر آلفابت در گفت و گو با بلومبرگ تاکید کرد که گوگل فایبر همچنان به راه خود با مدیر جدید و برنامه توسعه اینترنت گیگابیتی برای مشتریان راضی ادامه خواهد داد، هرچند مدیر جدید گماشته نشده و به زودی تیم گوگل فایبر مدیر خود را پیدا خواهد کرد.

  • ۹۶/۰۴/۲۸

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">