ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مجری پروژه‌ی ICT روستایی گفت: دفاتر خدمات ICT روستایی به خاطر آماده نبودن در برخی استان‌ها و به خاطر پرهیز از افتتاح‌های جداگانه، در هفته‌ی ارتباطات افتتاح نخواهد شد.

مهندس “رسول آذرخویش“ در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فناوری اطلات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار داشت: در اظهارات قبلی از افتتاح بخشی از دفاتر خدمات ICT روستایی در هفته‌ی ارتباطات خبر داده شده بود، ‌اما با توجه به متمرکز بودن پروژه و اینکه افتتاح همه‌ی دفاتر در کنار هم و اتصال آن‌ها به شبکه‌ی دولت معنی‌دار بود، تصمیم‌ گرفته شد تا دفاتر به صورت تک تک در هفته‌ی ارتباطات افتتاح نشوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر استان‌ها، به محض انتخاب پیمانکار آمادگی خود را اعلام می‌کنند که تا کنون استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گلستان، سمنان و کرمان مراحل اول کار خود را تکمیل و اعلام آمادگی کردند بنابراین فکر می‌کنم ظرف 10 روز آینده به نتایج مشخصی دست یابیم.

آذرخویش ادامه داد: هدف‌گذاری طرح تجهیز دفاتر خدمات ارتباطی برای 10 هزار دفتر بود که در 30 استان می‌بایست راه‌اندازی شود. در حال حاضر اقدامات لازم در وزارت ارتباطات در دست اقدام است.

وی همچنین اظهار داشت: طرح پیشخوان دولت هفته‌ی گذشته به استحضار هیات دولت رسانده شد که امیدواریم با همکاری ارگان‌های دولتی، اقدام مناسبی در راستای ارائه‌ی خدمات آنلاین دولت باشد. همچنین امیدواریم این کار با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به صورت بخشنامه و دستورالعمل جهت همکاری سایر سازمان‌ها جهت ارائه‌ی خدماتشان صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: شاید در مرحله‌ی اول 6 هزار و 200 دفتر و در مرحله‌ی دوم 3 هزار و 700 دفتر راه‌اندازی شود، که به تناسب آمده شدن و انتخاب کارگزاران و بکارگیری نیروی انسانی در دفاتر تجهیز شده، وارد حلقه خواهند شد.

  • ۸۴/۰۲/۲۴

نظرات  (۱)

بسمه تعلی از مجریان این طرح خواهشمندیم لطفا به این طرح بهائ بدهند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">