ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

زمان رسمی برگزاری نشست ملی IT اعلام شد

| سه شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۸۴، ۰۳:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

نشست ملی انفورماتیک 12 تیرماه سال جاری و با حضور رییس‌جمهور برگزار خواهد شد.

طاهر عابدین‌زاده عضو اجرایی نشست ملی انفورماتیک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: این نشست با هدف ارایه دستاوردهای طرح توسعه و کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات (تکفا) و همچنین تقدیر از دست‌اندرکاران فعال حوزه فناوری اطلاعات، 12 تیرماه سال جاری با حضور آقای خاتمی رییس‌جمهور برگزار می‌شود.

وی گفت: در این نشست از 15 نفر از فعالان بخش دولتی، انجمن‌های علمی و بخش خصوصی که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت داشته‌اند تقدیر به عمل خواهد آمد.

طاهر عابدین‌زاده در خصوص معیارهای انتخاب فعالان حوزه IT گفت: ایجاد کارآفرینی، تلاش برای تولید یک محصول مهم و ارزشمند، تلاش و میزان حضور در بازارهای جهانی و همچنین ایجاد و خلق اثرات ماندگار در حوزه IT از جمله معیارهای انتخاب این فعالان خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این نشست نمایندگانی از انجمن‌ها و اتحادیه‌های بخش خصوصی، اساتید دانشگاهی و سازمان‌های غیردولتی فعال در حوزه فناوری اطلاعات حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست نظام صنفی رایانه‌ای کشور نیز لوح تقدیری را به آقای خاتمی رییس‌جمهور اهدا خواهد کرد.

  • ۸۴/۰۳/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">