ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

زیرساخت مشکلی ندارد

| جمعه, ۱ دی ۱۳۸۵، ۰۱:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

اختلال شبکه اینترنت به زیرساخت مربوط نمی‌‏شود و در حال حاضر هیچ‌‏گونه اختلالی در شبکه زیرساخت وجود ندارد.
مهندس ناصر یوسف‌‏پور, مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت, درگفت و گو با خبرنگار ایلنا, در خصوص اختلالات چند روز اخیر شبکه اینترنت در کشور، با تاکید بر این که ارتباطات زیرساخت هیچ‌‏گونه مشکلی ندارد، یادآور شد: اختلالات می‌‏تواند دلایل مختلفی داشته باشد، که از آن جمله می‌‏توان به اختلالات در یک ISP , ICP و حتی دیتا اشاره کرد.

وی ، با بیان این که اگر مشکلات ضمانت‌‏نامه‌‏های مالی با شرکت فلگ آلمان مرتفع شود طی هفته آینده با این شرکت برای ایجاد ارتباط به توافق می‌‏رسیم, خاطرنشان کرد: مشکلات حقوقی این قرارداد در حال بررسی است.

یوسف‌‌‏پور, همچنین از راه‌‏اندازی شبکه IN سراسری خبر داد و گفت: دستورالعمل استفاده از شبکه هوشمند به مخابرات استان‌‏ها ابلاغ شده است.

به گزارش ایلنا، این در حالی است که مشترکین دیتا طی سه روز گذشته در بهره‌‏گیری از خدمات اینترنتی دچار مشکلات جدی بوده‌‏اند، به نحوی که حتی برای مدتی اینترنت مشترکان دیتا برای ساعت‌‏ها قطع بوده و این موضوع مشکلات عدیده‌‏ای را برای کاربران و مشترکین دیتا فراهم آورده است.

از سوی دیگر، بخش دیتا مدعی است که شبکه زیرساخت در محافظت و پشتیبانی از دیتا به درستی به وظایف خود عمل نکرده است و همین امر موجب بروز اختلالات جدی در شبکه اینترنتی شده است که در اولین قدم باید برای این اختلالات چاره جویی شود.

  • ۸۵/۱۰/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">