ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ساختار شرکت IT تغییر می کند

| شنبه, ۷ آذر ۱۳۸۸، ۰۲:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

معاون شرکت فناوری اطلاعات ایران گفت: ساختار سازمانی این شرکت، مطابق با اساسنامه جدید آن تغییر می کند.

"علی اصغر انصاری" در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به ابلاغ اساسنامه جدید شرکت فناوری اطلاعات ایران، افزود: نمودار سازمانی جدید تهیه و به تصویب هیات مدیره شرکت رسیده است. نمودار سازمانی تهیه شده برای تصویب نهایی به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری ارجاع شده است.

انصاری با تاکید بر ماهیت حاکمیتی شرکت فناوری اطلاعات، گفت: مطابق اساسنامه جدید، فعالیت عمده شرکت در حوزه مدیریت اینترنت و ایفای نقش هدایت و نظارت است.

وی با بیان آنکه یکی از موضوعات جدی که در شرکت فناوری اطلاعات دنبال می شود مدیریت اینترنت کشور است،‌ افزود: بخش های زیرساختی، ارتباطی و مخابراتی از وظایف شرکت ارتباطات زیر ساخت است.

معاون شرکت فناوری اطلاعات ایران گفت: در جهت مدیریت شبکه اینترنت، این شرکت اقدام به راه اندازی شبکه سنجش سرعت اینترنت کرده است.

انصاری با بیان اینکه پهنای باند و سرعت پایین اینترنت یکی از اعتراضات کاربران است، افزود: با راه اندازی سیستم سنجش سرعت اینترنت، کاربران بعد از اندازه گیری سرعت اینترنت خود، اگر مشکلی داشتند آن را به سازمان تنظیم مقررات ارایه می دهند.

وی اظهار داشت: بخش دیگر وظایف شرکت، مدیریت منابع مانند آدرس های IP ،نام های دامنه و نظارت بر خدمات اینترنتی و اینترانتی و تهیه پیش نویس لوایح قانونی است.

انصاری با اشاره به تدوین لایحه جامع ارتباطات و فناوری اطلاعات در وزارت ارتباطات، گفت: تدوین این لایحه در وزارتخانه به پایان رسیده و تصویب و اجرای آن موجب ساماندهی بخش های رگولاتوری و اپراتوری می شود.

  • ۸۸/۰۹/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">