ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سازمان ICT ناجا تشکیل شد

| چهارشنبه, ۴ آبان ۱۳۸۴، ۰۵:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

سازمان ICT ناجا با ادغام دو سازمان «فرماندهی مخابرات و الکترونیک» و «مرکز فناوری اطلاعات» تشکیل شد.

«حسین مظلومی» فرمانده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: با تشکیل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا کلیه مأموریت‌ها، وظایف،‌ ساختار و افراد مربوط به فرماندهی مخابرات و الکترونیک ومرکز فناوری اطلاعات ناجا به این فرماندهی جدید انتقال پیدا خواهد کرد.

وی در خصوص بودجه پیش‌بینی شده برای این سازمان گفت: بودجه اختصاص یافته به این سازمان در حدود 400 میلیارد ریال است که از ادغام بودجه‌های فناوری و ارتباطات تشکیل می‌شود.

وی افزود: تمامی برنامه‌ها و موافقت نامه‌های مربوط به برنامه‌های سال 84 طبق روند گذشته ادامه خواهد یافت.

مظلومی در خصوص وظایف این سازمان گفت: در حوزه ارتباطات وظیفه ایجاد شبکه و wan کشوری را برعهده داریم و درحوزه فناوری اطلاعات نیز وظیفه قرار دادن کاربردها بر روی زیرساخت ایجاد شده و بهره‌برداری از آنها را برعهده داریم.

وی خاطرنشان کرد: با ادغام این دو سازمان، در صورت بروز هرگونه وقفه یا اختلالی در شبکه و کاربردها، عملاً یک فرد پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: به دلیل هماهنگی‌هایی که با ادغام این دو سازمان ایجاد می‌شود کیفیت خدمات ارایه شده به مردم نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

  • ۸۴/۰۸/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">