ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامانه تجارت به‌زودی رونمایی می‌شود

| چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۲:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات گفت: تمامی اتصالات سامانه تجارت هم برقرار شده و در جلسه بعدی شورای اجرایی فناوری اطلاعات و با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود.
به گزارش آنا؛ رضا باقری اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات صبح امروز در برنامه سلام صبح به خیر رادیو ایران درباره روند اجرای دولت الکترونیک گفت: در دوران کرونا ۵۷۰ خدمت به سمت الکترونیکی شدن،گام‌های اساسی برداشتند و از احراز هویت در نهادهای مختلف ازجمله بورس گرفته تا خدمات بانکی الکترونیکی، در این سال با رشد قابل توجهی مواجه بوده است.

وی ادامه داد: همچنین تمامی اتصالات سامانه تجارت هم برقرار شده و در جلسه بعدی شورای اجرایی فناوری اطلاعات و با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود.

باقری اصل گفت: کاهش نسخه‌های کاغذی نیز در راستای ارتقای سلامت الکترونیک انجام شده است. در حوزه آموزش و ویدئوکنفرانس نیز دستاوردهای مشخصی را ارائه کردیم.

وی تصریح کرد: وقتی فناوری درحال‌توسعه و رشد است طبیعتاً نیروهای معارضی هم وجود دارد که برخی به خاطر حفظ منافع و برخی به خاطر ترس از فناوری به وجود آمدند. البته شیوع کرونا باعث شد که مردم و نهادها برای کاهش مراجعات از خدمات الکترونیکی استفاده کنند.

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: درگاه دسترسی آزاد به اطلاعات مبتنی بر قانون ایجاد کردیم که وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی متولی آن شده است. هزینه کرد ۶ ماهه و یک ساله و معاملات و عملکرد حقوقی نهادها و وزارتخانه‌ها، مجوزها و فرایند استخدام ازجمله مواردی است که در جلسه مهرماه این شورا به تصویب رسید تا به‌صورت شفاف مشخص شود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">