ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامانه جامع تجارت باید کامل شود

| چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰، ۰۳:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه هر چند اتفاقات مثبتی در حوزه تنظیم بازار در وزارت صمت اتفاق افتاده اما این اقدامات کافی نبوده، گفت: سامانه جامع تجارت باید کامل شود و بخش زیادی از کالاها در کوتاه مدت در این سامانه قرار گیرد تا اطلاعات مربوط به آنها شفاف شود.
محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در گفت‌وگو با خانه ملت در تشریح نشست کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: در این نشست دو موضوع وضعیت تنظیم بازار کالاهای اساسی و غیراساسی و ساختار سازمانی جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس گزارش ارائه شده تصمیمات قابل توجهی در حوزه زیرساخت‌ها برای مدیریت بازار در وزارت صمت اتخاذ شده، افزود: اشکالات موجود در ساختار وزارت صمت باید مرتفع شود.

وی اضافه کرد: هر چند از نگاه کمیسیون اقتصادی اتفاقات مثبتی در حوزه تنظیم بازار در وزارت صمت اتفاق افتاده اما این اقدامات کافی نبوده و نیازمند اقدامات مستمر است به طور مثال سامانه جامع تجارت باید کامل شود و بخش زیادی از کالاها در کوتاه مدت در این سامانه قرار گیرد تا اطلاعات مربوط به انها شفاف شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه دغدغه اعضای کمیسیون اقتصادی تنظیم بازار به ویژه کالاهای اساسی بود، تصریح کرد: امیدوارم همکاری کمیسیون اقتصادی و وزارت صمت نویدبخش اتفاقات مثبت در حوزه فعالیت‌های مرتبط به این وزارتخانه و بهبود شرایط بازار شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">