ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامانه هشدار سریع تهران راه اندازی می شود

| سه شنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹ ق.ظ | ۰ نظر

استاندار تهران از راه اندازی آزمایشی سامانه هشدارهای زودرس به منظور آگاهی رسانی پیش از وقوع بلایای طبیعی در برخی مناطق تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی اظهار کرد: با ابتکار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سامانه هشدار زودهنگام در تهران به صورت آزمایشی راه اندازی می شود. 
وی عنوان کرد: بحثی در دنیا به عنوان هشدارهای زودرس وجود دارد؛ از طریق این سامانه ها در سیل و زلزله، هشدارهایی به ساکنین منطقه به منظور افزایش درجه آگاهی و اتخاذ تصمیم اعلام می شود.
استاندار تهران تاکید کرد: امشب در استان تهران این سامانه را به صورت آزمایشی فعال می کنیم و مناطقی که این سامانه در آنجا راه اندازی می شود در جلسه امشب مدیران در استانداری مشخص خواهد شد. 
محسنی بندپی درباره جلسه برگزار شده با حضور معاون اول رییس جمهوری عنوان کرد: از امروز ستاد مدیریت بحران در همه شهرستان های استان تهران شکل گرفته بود و با برنامه ریزی در زمینه تقویت عوامل محافظ و کاهش عوامل خطر هم افزایی شد

  • ۹۸/۰۱/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">