ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت مصرف و تولیدکنندگان گفت: عملیاتی شدن سامانه گارانتی راهکاری برای ناامن شدن بازار عرضه کالای فیک و قاچاق است .
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت عباس تابش ، با تاکید عملیاتی شدن سامانه گارانتی گفت: عملیاتی شدن سامانه گارانتی راهکاری برای ناامن شدن بازار عرضه کالای فیک و قاچاق است ،خریداران با مراجعه به سامانه گارانتی به راحتی می توانند کالای فیک و قاچاق از کالای واقعی را تشخیص دهند لذا از مردم انتظار می‌رود قبل از خرید هر کالای از طریق سامانه گارانتی استعلام کنند چرا که هیچگونه گارانتی، سرویس و خدمات پس از فروش برای کالای قاچاق و فیک وجود نخواهد داشت.

وی درادامه افزود: با استعلام از سامانه گارانتی متوجه خواهند شد که چه کالایی می توانند بخرند تا سالیان سال از خدمات پس از فروش آن استفاده کنند.

معاون وزیر صنایع در خصوص مدیریت بازار مخصوصا در خصوص پکیج و سیستم‌های گرمایشی در کشور گفت: فرآیند عرضه کالای تولید ایرانی در سامانه در حال انجام است و موضوع شناسه کالا و شناسه رهگیری کالاها عملیاتی شده و از هفته آینده در کشور اجرایی خواهد شد و امیدواریم با رصد صنایع موضوع تامین نیاز بازار بدون مشکلی عملیاتی شود.

رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان اجرای سیاست کدشناسایی و کدرهگیری را عاملی برای جلوگیری از خدشه‌دار شدن برند تولید محصولات دانست و افزود: شناسنامه دار کردن کالاهای ایرانی راهکار موثری برای تفکیک کالای ایرانی با کالای فیک و قاچاق است. براین اساس از طریق سامانه این موضوع را پیگیری تا این معضل برطرف شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">