ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سایبروم و کسب جایزه 2008 شرکت Frost & Sullivan

| يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۸۷، ۱۱:۱۵ ق.ظ | ۰ نظر

Frost & Sullivan جایزه شرکت برتر سال 2008 قاره آسیا در زمینه امنیت شبکه را به شرکت Elitecore technologies ارائه دهنده محصولات امنیتی سایبروم اهدا کرد .

این موفقیت از آن خط تولید نوآور سایبروم – تولید کننده سخت افزارهای امنیتی جامع کاربر محور(identity-based Unified Threat Management) – گردید .

سایبروم از پیشگامان بازار محصولات امنیتی کاربر محور اعلام کرد که Frost & Sullivan ،از شرکت های مشاور معتبر جهانی در زمینه امنیت ، جایزه شرکت برتر سال 2008 قاره آسیا در زمینه امنیت شبکه را به شرکت Elitecore technologies ارائه دهنده محصولات امنیتی سایبروم اهدا کرد .

این جایزه ارزنده از Frost & Sullivan نه تنها نمایانگر امنیت منحصر به فرد کاربر محور سایبروم که در کنترل تهدیدات خارجی و به همان میزان تهدیدات داخلی بسیار موثر است می باشد ، بلکه تاییدی بر انعطاف پذیری معماری آن ، تمرکز هدفمند ، نوآوری محصول و تحقیق و توسعه (R&D) آن می باشد .

یکی از عوامل کلیدی موفقیت سایبروم و رشد جهانی آن در زمینه امنیت شبکه تاکید قوی آن بر تحقیق و توسعه (R&D) است .

مدیر فنی Frost & Sullivanگفت : یکی از بزرگترین عوامل موفقیت سایبروم ، نوآوری آن است یعنی تولید محصول امنیتی جامعی بر اساس شناسه کاربری (identity based).وی اضافه کرد : سایبروم علاوه بر برتری های فنی خود به طرز بسیار موثری از منابع فروش و بازاریابی خود به برای بدست آوردن جایگاه ثابتی در بازار استفاده کرده است .

محصولات سایبروم ،در مدت زمانی کوتاه، با استقبال بی نظیری در بازارهای جهانی روبرو شده و توسط گستره وسیعی از شرکت ها در جای جای دنیا پذیرفته شده است .

همچنین یکی دیگر از عوامل موفقیت آن ارائه قیمت مناسب محصولات خود با توجه به کارایی آن ها بوده که در میان نسبت های ارائه شده (Price/Performance) یکی از بهترین ها است .

. Harish Chib ، قائم مقام و مسئول توسعه فروش و بازار سایبروم اظهار کرد : "جایزه Frost & Sullivan از جوایز اصلی و مهم در مقوله امنیت شبکه می باشد و ما مفتخریم که آن را کسب نمودیم . "

وی همچنین اضافه کرد : " این جایزه نمایانگر تعهدات مداوم و رو به رشد سایبروم با ارائه بهترین محصولات و خدمات امنیت شبکه در رویارویی با نیازهای مشتریان است ."

Cyberoam تنها دستگاه مدیریت و مقابله با تهدیدات (UTM) بر مبنای شناسه کاربری(identity-Based) است که امنیتی جامع و کامل را توسط مجموعه ای از سیستمهای امنیتی نظیر: دیواره آتش بسیار قوی و هوشمند، قابلیت پشتیبانی از ایجاد شبکه خصوصی مجازی، ضد ویروس و ضد جاسوس افزار Gateway ، ضد هرزنامه Gateway ،تشخیص و مقابله با نفوذ، سیستم نظارت بر محتوای وب و برنامه، مدیریت پهنای باند ، مدیریت چند لینک اینترنتی و مجموعه گزارشهای جامع روی یک دستگاه را به همراه می آورد و به کمک کنسول مرکزی سایبروم بطور متمرکز کنترل می شود .

سایبروم در مدت 2 سال توانسته به بازار 55 کشور از جمله آمریکا ، انگلیس، فرانسه ، سوییس، استرالیا و ..... وارد شود و این نشان دهنده سرعت رشد آن در بازار است .

  • ۸۷/۱۰/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">