ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ولی الله افخمی راد گفت: هم اکنون رایتل به عنوان یکی از اپراتورهای بزرگ و یکی از بنگاه‌های اقتصادی تامین اجتماعی موظف است تا سرمایه گذار داخلی یا خارجی پیدا کند چرا که همچنان نیاز به سرمایه گذار دارد تا بتواند سوددهی و درآمد زایی داشته باشد.

ولی‌الله افخمی راد، معاون اقتصادی و برنامه ریزی تامین اجتماعی در گفتگو با ایلنا در رابطه با وضعیت رایتل به عنوان یکی از بنگاه‌های بزرگ تامین اجتماعی گفت: هم اکنون رایتل به عنوان یکی از اپراتورهای بزرگ و یکی از بنگاه‌های اقتصادی تامین اجتماعی موظف است تا سرمایه گذار داخلی یا خارجی پیدا کند چرا که همچنان نیاز به سرمایه گذار دارد تا بتواند سوددهی و درآمد زایی داشته باشد.

افخمی راد ادامه داد: اولویت ما سرمایه گذار خارجی برای رایتل و سایر بنگاه‌های اقتصادی تامین اجتماعی است. رایتل به دنبال سرمایه گذاری خارجی برای تزریق مالی به این شرکت و رشد و توسعه خدمات در سطح کشور به منظور درآمد زایی است، باید منتظر ماند و دید که آینده رایتل با توجه به تلاش برای جذب سرمایه گذار خارجی چگونه رقم می‌خورد.

معاون اقتصادی و برنامه ریزی تامین اجتماعی تاکید کرد: در حال حاضر سرمایه تامین اجتماعی برای سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات و شرکت‌های فعال در این حوزه کافی نیست و رایتل همچنان تنها بنگاه تامین اجتماعی در حوزه ارتباطات باقی می‌ماند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">