ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سقوط مالی گوگل

| شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت آلفابت که شرکت مادر تخصصی گوگل محسوب می شود در سه ماهه چهارم سال 2017 شاهد کاهش درآمد و سقوط ارزش سهام خود بوده و همین امر آن را نگران کرده است.

به گزارش فارس به نقل از بیزینس اینسایدر، افزایش هزینه های آلفابت برای تولید گوشی های هوشمند بهتر و همین طور تشدید رقابت با دیگر شرکت های فناوری که منجر به کاهش هزینه اعلام شده برای دسترسی به خدمات گوناگون شده، از جمله عوامل کمتر شدن درآمد این شرکت در سه ماهه چهارم سال 2017 بوده است.

در همین حال ارزش سهام این شرکت نیز در روز سه شنبه 6 درصد کاهش یافت و این کاهش در روز جمعه 2 درصد دیگر نیز ادامه یافت.

در حالی که برخی سهام داران گوگل و آلفابت نگران وضعیت این دو شرکت در ماه های آینده هستند، وضعیت خوب یوتیوب، خدمات کلود و برخی سرویس های دیگر این شرکت ها باعث می شود که فعلا نگرانی های زیادی در این زمینه ها وجود نداشته باشد.

سرسخت ترین رقبای فعلی گوگل، دو شرکت آمازون و اپل محسوب می شوند که در زمینه ارائه خدمات کلود و عرضه گوشی های هوشمند پرطرفدار وضعیت مطلوبی دارند.

گفتنی است درآمد خاص آلفابت در سه ماهه چهارم سال 2017 بالغ بر 25.9 میلیارد دلار و زیان خالص آن 3.02 میلیارد دلار اعلام شده است.

  • ۹۶/۱۱/۱۴

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">