ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با اتمام پروژه به روزرسانی واگذاری در چندین مرکز مخابراتی در یک استان کشور، تا پایان ماه جاری واگذاری تلفن ثابت در تمامی استانهای کشور به روز خواهد شد.

محمد سلیمانی در گفت وگو بافارس اظهارداشت: با تلاش کارکنان وزارت ارتباطات در حال حاضر واگذاری تلفن ثابت در 29 استان کشور به روز شده است.

وی اضافه کرد: تنها چند مرکز مخابراتی در استان خوزستان و نیز یک مرکز در شهرستان کرج در فرآیند به رزو رسانی کند هستند که این مراکز نیز تا پایان ماه جاری به روز خواهند شد.

سلیمانی تاکید کرد: تلاش ما اکنون بر حفظ روند به روز شدن واگذاری تلفن ثابت معطوف شده است.

وی در خصوص تکلیف ودایع مشترکان تلفن ثابت و همراه کشور در آستانه ورود مخابرات به بورس نیز با تاکید بر این نکته که هدف و نظر وزارت ارتباطات تبدیل حدود چهار هزار میلیارد تومان ودایع به سهم است، گفت: در این رابطه مباحث قانونی مطرح شده است و در قانون مسیری برای تبدیل این ودایع به سهام مشخص نشده است.ضمن اینکه در این خصوص این سازمان خصوصی‌سازی است که باید نظر نهایی ارائه کند.

  • ۸۶/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">