ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سمینار RFID در قزوین برگزار شد

| يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۸۶، ۰۱:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

سمینار معرفی تکنولوژی های امنیت شبکه وRFID روز سه شنبه نهم مرداد ماه توسط شرکت مهندسی شبکه و راهبری تحقیقات همکاران سیستم (مشورت) در قزوین برگزار شد .

در این سمینار که در سالن کنفرانس شرکت همکاران سیستم در دو نوبت صبح برای مشتریان صنعتی و نوبت بعدازظهر برای مشتریان اداری برگزارشد‘ با استقبال خوب سازمانها و شرکتهای استان قزوین همراه بود.

در این سمینار نادر ابوترابیان مدیرعامل شرکت مشورت همکاران به معرفی شرکت و خدمات آن پرداخته و آقایان رحیقی و سعادت به ترتیب درباره تکنولوژیRFID و امنیت شبکه سخنرانی کردند.

ابوترابیان در این جلسه فناوری RFID یا شناسایی از طریق امواج رادیویی با استفاده از شناسه‌های منحصربفرد و کدهای ذخیره شده در تگ‌ها، به عنوان یک ابزار قدرتمند در دریافت، جمع آوری و هدایت داده‌ها معرفی کرد و گفت: RFID در حوزه‌های مختلفی مانند تشخیص و شناسایی و یا سنسورهای تحت کنترل برای ردیابی و نظارت می تواند بسیار موثر باشد.

به گفته وی با استفاده از قابلیت‌ها و توانائی‌های این فناوری می‌توان سیستم هوشمند مدیریت منابع انسانی را طراحی و پیاده سازی کرد.

در این سمینار همچنین قابلیت های سیستم "مدیریت مراجعین" با اتصال آنلاین و نمایش مزیت های RFID در کنترل رفت و آمد کا رکنان به نمایش گذاشته شد.

در این جلسه همچنین بحث امنیت نیز با تکیه بر دانش کسب شده از شرکت Securepoint ‘ شریک تکنولوژیک شرکت مشورت به همراه بحث هایی درباره نیاز به حفاظت از اطلاعات و امنیت شبکه برای حاضران ارایه شد.

به گفته مدیرعامل شرکت مشورت یکی از اهداف برگزاری چنین سمینارهایی آشنایی مشتریان منتخب گروه با فناوری های نوینی است که شرکت مهندسی شبکه همکاران سیستم می تواند ارایه دهد.

گفتنی است بر اساس نظرسنجی به عمل آمده در پایان این سمینار بیش از هشتاد درصد از شرکت کنندگان بخش صنعت و بیش از شصت درصد از شرکت کنندگان بخش اداری مطالب عنوان شده در این سمینار را مثبت ارزیابی کردند.

  • ۸۶/۰۵/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">