ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سهم دولت از اپراتور سوم کاهش می‌یابد

| دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۸۷، ۰۲:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

به گفته یک مقام مسوول در وزارت ارتباطات، مبلغ کف در نظر گرفته شده برای سهم دولت از محل درآمد اپراتور سوم احتمالا به 15 درصد کاهش می‌یابد.

این مقام مسوول در وزارت ارتباطات به فارس گفت: تهسیم درآمد اپراتور سوم ابتدا در کمیسیون تنظیم مقررات مصوب شد که یک کف برای آن تعیین شود که کف در نظر گرفته شده برای سهم دولت از محل درآمد‌های اپراتور سوم در ابتدا 25 درصد در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: از آنجا که کارشناسان اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) بر روی این موضوع نظر داشتند رقم کف سهم دولت احتمالا از محل درآمد اپراتور سوم از 25 درصد به 15 درصد کاهش خواهد یافت.

این مقام مسوول تصریح کرد: موضوع کاهش سهم دولت از محل درآمد‌های اپراتور سوم هنوز به تصویب تمامی اعضای کمیسیون تنظیم مقررات نرسیده است اما آنطور که از شواهد مذاکرات در کمیسیون بر می‌آید رقم کف سهم دولت از محل درآمد‌های اپراتور سوم به 15 درصد کاهش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون یکی دیگر از موضوعاتی که در کمیسیون تنظیم مقررات در حال پیگیری است تدوین مقررات شیوه برگزاری مزایده است.

وی افزود: حق‌الامتیاز اپراتور سوم در ابتدا 500 میلیون یورو تعیین شده بود که با توجه به اعمال نظر اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) این رقم به 300 میلیون یورو کاهش یافت.

وی خاطرنشان کرد: بعید به نظر می‌رسد این رقم بیش از این کاهش پیدا کند.

این مقام مسوول تصریح کرد: از علت‌های کاهش مبلغ حق‌الامتیاز اپراتور سوم ایجاد کردن انگیزه بیشتر برای شرکت‌کنندگان و رقابتی کردن مزایده در جهت پیدا کردن اپراتور برتر بوده است.

  • ۸۷/۰۴/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">