ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر بهداشت با بیان اینکه در سال جاری 10 هزار و 600 تخت بیمارستانی و 2 هزار تخت آی سی یو به بهره برداری می‌رسد است،گفت: هفته آینده سلامت دیجیتال و الکترونیکی را برای اولین بار در ایران رقم می‌زنیم.

به گزارش فارس، سعید نمکی، وزیر بهداشت در مراسم بهره برداری از 164 پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی در کشور، اظهار داشت:ما ملت اما حسینیم؛ یعنی اینکه درسی که شهادت بزرگترین افتخار ماست و در عین اینکه شهید می شویم تاریخ را هم می سازیم.

وی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان، بیان داشت: تاریخ این مملکت این بزرگواری کادر درمانی و بهداشتی در دوران کرونا را ثبت خواهد کرد. امسال با لطف خداوند و همت والای شما همکاران شاهد پربارترین و پرثمرترین سال بعد از انقلاب در توسعه زیر ساخت‌های سلامت هستیم.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در سال جاری 10 هزار و 600 تخت بیمارستانی و 2 هزار تخت آی سی یو به بهره برداری می‌رسد که این موضوع بعد از انقلاب بی سابقه است. 

نمکی اضافه کرد: در نیمه دوم سال در حوزه سلامت، تکمیل پزشک خانواده، سیستم ارجاع، نسخه پیچی و نسخه نویسی الکترونیک تکمیل می‌شود و هفته آینده پروژه‌های سلامت دیجیتال و الکترونیک را برای اولین بار در جمهوری اسلامی ایران به صورت گسترده در کشور رقم می‌زنیم. همچنین هر خانه یک پایگاه سلامت به عنوان یکی از ماندگارترین هدیه‌ها به نظام سلامت در سایه تلاش همکارانم در معاونت بهداشتی، راه اندازی ۴۰۰ خانه بهداشت عشایری برای اولین بار برای عشایر کوچ‌رو این مملکت اثری به یادماندنی در تاریخ نظام سلامت خواهد بود.

  • ۹۹/۰۶/۰۴

وزارت بهداشت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">