ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سیل ارتباط مخابراتی نیکشهر را قطع کرد

| دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس اداره مخابرات نیکشهر در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: سیلاب 46 سایت مخابراتی در نقاط مختلف این شهرستان و به ویژه در بخش بنت و دهستان هیچان و مهبان بخش مرکزی را قطع کرده و ارتباط تلفنی هزاران نفر از روز گدشته قطع است.

درویش رئیسی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قطعی تلفن در نقاط روستایی سبب شده تا مسئولان و مردم هیچ اطلاعی از وضعیت خسارت بارندگی ها و سیلاب نداشته باشند.
وی بیان کرد: به دلیل طغیان رودخانه های فصلی دسترسی به آن مناطق وجود ندارد و پس از فروکش کردن آب نسبت به بررسی مشکلات اقدام خواهد شد.
رئیس اداره مخابرات نیکشهر افزود: بارندگی ها علاوه بر نیکشهر 51 سایت تلفن چابهار و 61 سایت و دکل تلفن را در ایرانشهر قطع کرده است.
وی ادامه داد: از مردم شهرستان نیکشهر به دلیل قطعی تلفن عذرخواهی می کنیم و قول می دهیم در اولین فرصت نسبت به حل مشکلات اقدام کنیم.
رئیس اداره مخابرات نیکشهر گفت: بارش های سنگین در 48 ساعت گذشته سبب جاری شدن سیلاب و سقوط تیرهای مخابراتی در بستر رودخانه گُنگ( پل هیتان) شده و فیبر نوری محور نیکشهر- بنت را قطع کرده است.
رئیسی تصریح کرد: بخاطر بالا بودن حجم سیلاب هم اینک امکان ورود به بستر رودخانه وجود ندارد و تلاش بر این است در اولین فرصت با ترمیم یا جایگزین کردن فیبر نوری برای نرمال شدن خدمات تلفن و اینترنت اقدام شود.
وی با بیان اینکه بخشی از فیبر نوری در محل پل هیتان به طرف بنت بازسازی شده ولی بعلت قطعی دوم فیبرنوری در کیلومتر 36 ارتباطات بنت و دهستانهای ملوران و چاهان نرمال نشده است، خاطرنشان کرد: گروه اعزامی مخابرات برای حل مشکلات فیبرنوری آماده است تا با ترمیم خطوط در کمترین زمان ممکن مشکل را حل کنند.
وی گفت: همه رودخانه های فصلی نیکشهر طغیان کرده و سیلاب اجازه تردد نمی دهد و به دلیل عدم وجود پل فقط هوایی امکان دسترسی به روستاها وجود دارد.

 

باد و باران ارتباط کامل تلفنی بخش پلان چابهار را قطع کرد

رئیس ستاد مدیریت بحران و سرپرست فرمانداری ویژه چابهار گفت: باد و باران ارتباط کامل تلفنی بخش پلان چابهار را قطع کرده است و تلاش ها برای رفع این مشکلات ادامه دارد.

رحمدل بامری یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارندگی و طغیان رودخانه های فصلی هرچند که نعمتی از جانب خداوند است اما مشکلاتی را نیز برای مردم به وجود آورد بطوریکه به برخی خانه ها آسیب وارد شده است.
وی افزود: هم اینک ارتباط تلفنی با بخش پلان قطع شده و طغیان رودخانه کاجو نگرانی های جدی را به دنبال دارد که نیاز است هر چه سریعتر تلفن ها وصل شوند.
وی از عدم وجود باتری برای دکل تلفن های روستایی اکثر روستاها انتقاد کرد و افزود: همزمان با قطع برق، تلفن نیز قطع می شود و به همین سبب از وضع مردم، خرابی و خسارات سیل اطلاعی در دست نیست.
رئیس ستاد مدیریت بحران چابهار از ضعیف بودن زیرساخت های تلفن واینترنت، راه، بافت روستاها و واقع شدن روستاها و حاشیه شهر در مسیر سیلاب اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر برای توسعه وآبادانی چابهار به عنوان بزرگترین بندر اقیانوسی ایران شد.

  • ۹۸/۰۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">