ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات از کاهش نرخ مکالمات ایران به عراق از دقیقه ای ۳ هزار تومان به ۹۰۰ تومان در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: استفاده از سیم کارتهای عراقی به صرفه تر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام خود جزئیات برقراری مکالمات و استفاده از خدمات ارتباطی برای زائران اربعین ۹۷ را تشریح کرد.

وی گفت: مذاکرات سیاسی گسترده ای در سال جاری با هیات اتصالات و وزارت ارتباطات عراق به منظور تسهیل ارتباطات اربعین داشتیم و با توافقات صورت گرفته، قیمت ارتباطات بین ایران و عراق و بالعکس کاهش یافت.

آذری جهرمی افزود: براین اساس نرخ مکالمات صادره ایران به عراق از دقیقه ای ۳ هزار تومان به دقیقه ای ۹۰۰ تومان برای ایام اربعین حسینی کاهش یافت.

وزیر ارتباطات ادامه داد: در ۱۰ نقطه از مسیر نجف به کربلا با همکاری شرکتهای اینترنتی عراق، وای فای رایگان برای زوار فراهم است و صحن حضرت زهرا (س) در ۲ روز آینده به وای فای مجهز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت ارتباطی دو کشور به دو برابر گذشته ارتقا یافته است، خاطرنشان کرد: با افزایش نرخ ارز، استفاده از خدمات رومینگ و به ویژه رومینگ دیتا، بسیار گران خواهد بود و توصیه می شود زائران برای صرفه جویی در هزینه ها، حتما از سیم کارتهای عراقی استفاده کنند.

جهرمی تاکید کرد: تماس از ایران به عراق مقرون به صرفه تر است و به زائران توصیه می شود در ساعت پیک ترافیک که از ساعات غروب آغاز و تا یک بامداد ادامه می یابد، از تماس های غیرضرور بپرهیزید.

وزیر ارتباطات، گفت: برغم همه تمهیدات اپراتورهای عراقی در مسیر نجف به کربلا و در ایام منتهی به اربعین، با شلوغی مسیرهای ارتباطی مواجه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: سایر موارد ضروری از طریق روابط عمومی وزارت ارتباطات اطلاع رسانی خواهد شد.

  • ۹۷/۰۷/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">