ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از ادامه تحقیقات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری سارق‌کش‌رو از مغازه‌های سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش فارس، سرهنگ کارآگاه محسن معظمی گودرزی، رئیس پایگاه دوم  پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر ادامه تحقیقات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری سارق‌کش‌رو از مغازه‌های سطح شهر تهران، بیان داشت: متهم به عنوان خریدار در مغازه‌های مختلف حاضر و به بهانه خرید شارژ تلفن همراه و دیگر اقلام در فرصتی مناسب  اقدام به کش روی و سرقت کارت عابر بانک مغازه داران و در ادامه سرقت پول  از حساب صاحبان کارت‌ها می‌کرد. 

سرهنگ کارآگاه معظمی گودرزی ادامه داد: متهم فوق درنقاط مختلف شهر تهران از جمله نقاط شمالی شهر از جمله سعادت آباد اقدام به سرقت به این شیوه می‌کرد.

یکی از مالباختگان با حضور در پایگاه  دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: برای یکی از مشتریان که برای خرید شارژ  تلفن همراه به مغازه مراجعه کرده بود از طریق دستگاه پوز شارژ تهیه و  پس از تحویل دادن به مشتری و تسویه حساب با وی،  کارت را کنار دستگاه پوز قرار دادم ؛ پس از چند دقیقه زمانیکه سراغ کارت عابر بانکم رفتم، هر چه گشتم نتوانستم آن را پیدا کنم و در نهایت با کنترل دوربین‌‌های مداربسته داخل مغازه،  متوجه شدم کارت عابر بانک توسط همان مشتری که برای تهیه شارژ تلفن همراه به مغازه آمده، سرقت شده بود که در ادامه از طریق پیامک بانکی متوجه شدم مبلغ دو میلیون و 800 هزار تومان از حسابم برداشت شده است. 

رئیس پایگاه دوم  پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام داشت: هماهنگی لازم جهت انتشار بدون پوشش تصویر متهم با بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 15 تهران انجام شده است؛ لذا از شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی از مخفیگاه یا محل‌های تردد وی دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51069044 در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.  

سرهنگ گودرزی در پایان با تاکید بر لزوم نگهداری از کارت‌های عابر بانک و در دسترس قرار نگرفتن آنها بیان داشت: لازم است شهروندان گرامی دقت لازم را در نگهداری کارت های عابر بانک خود داشته باشند و بگونه ای از کارت عابر خود استفاده کنند که رمز آن در اختیار فرد دیگری قرار نگیرد؛ همچنین بهتر است تا مرز کارت‌ها هر چند یکبار تغییر داده شود.

  • ۹۷/۰۸/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">