ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شایعات مدیریتی

| چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۳:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

شایعات در خصوص جابجایی مدیر عامل ایرانسل این روزها قوت بیشتری گرفته و به موضوعی در جامعه IT کشور تبدیل شده است.

پیش از این مقام آگاه مهربون که مطبوعات را در جریان شایعات و تغییرات گذاشته و ایشان را از جهالت در می آورد به چند خبرگزاری گفته بود حدود دو هفته پیش مدیرعامل فعلی ایرانسل "مهندس دزفولی" به همراه چند تن از نمایندگان مجلس برای عزیمت به آفریقای جنوبی و اطلاع از نحوه روند فنی پروژه در کشور آفریقای جنوبی در فرودگاه مهرآباد حاضر شدند و زمانی که کارت پرواز را دریافت کردند بنا به دلایلی از خروج این گروه از کشور ممانعت به عمل آمد.

به گفته وی، دلیل این امر وجود محدودیت هایی بود که از سوی سازمانهای متبوع برخی از اعضای هیات مدیره این شرکت به آنها تحمیل شده است.

مقام آگاه مهربون افزود: به همین دلیل بنیادی ها این قضیه را بهانه قرار دادند که نباید مدیرعامل یک شرکت خصوصی نظامی باشد چرا که نظامی بودن مدیرعامل شرکت، محدودیت های تجاری را برای ایرانسل به دنبال خواهد داشت.

در حال حاضر آقایان "کهزادی" و "رستگار" از مدیران ارشد گروه مخابراتی پرمند ،" غفاریان" رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و "جراحی" معاون و مشاور سابق وزیر دفاع از جمله کاندیدهای ریاست بر ایرانسل هستند. لیکن بر اساس جدیدترین شایعات که از طرف یک مقام آگاهتر اعلام شده شانس غفاریان برای این پست بیشتر از بقیه شده است.

  • ۸۵/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">