ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شبکه مبارزه با مفاسد اقتصادی

| دوشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۸۴، ۱۲:۰۲ ب.ظ | ۱ نظر

علی شمیرانی - روز گذشته در نشست خبری وزیر ارتباطات زمانی که از خبرنگاران خواسته شد تا خود را معرفی کرده و سوال خود را مطرح کنند، فردی خود را خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مبارزه با مفاسد اقتصادی معرفی کرد.

اتفاقاً سوال وی هم با همه خبرنگاران فرق می کرد او پرسید لطفاً در مورد آن مساله پانصد میلیون تومان و سی میلیلار تومان فلان جا و فلان جا توضیح دهید تا همکاران استفاده کنند. البته جمله "همکاران استفاده کنند" را با حالتی طعنه آمیز گفت.

به هر حال اینکه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور یک شبکه راه می افتد نیز خود نکته جالبی است.

  • ۸۴/۰۸/۱۶

نظرات  (۱)

  • هادی تقی زاده
  • سلام مبارزه با مفاسد اقتصادی زمانی به نتیجه میرسد،که مسئولین کشور بدانند اهداف بلند مدت خود را چگونه برنامه ریزی کنند!!؟ چگونه با مجرم مبارزه کنند!!؟ و چگونه به... امروز اگر مشکل اقتصادی داریم بخاطر مفاسد اقتصادی نبیست. بلکه بخاطر اهمیت دادن روزافزون به مفسدان اقتصادی است. ژاپن چندین سال پیش قانونی را تصویب کرد که هر کس اختلاس کند حکم آن اعدام است. اما برای مفسدان اقتصادی ایران تا کنون چه مقررات سنگینی به تصویب رسیده؟ بهتراست این خبرنگار نماهایی که در این جلسات حضور دارند اول جایگاه حضور مفسدان اقتصادی را شناسایی کنند بعد به فاش کردند اطلاعات نادرست بپردازند.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">